Jsme největší online prodejci regálů ve Střední Evropě a aktuálně expandujeme do P...
KARIÉRA
Hledáme správce e-shopu
Jsme rychle rostoucí internetová společnost, provozující několik e-shopů prozatím ve 4 zemích Evropy a showroom v Brně.
Naší hlavní komoditou jsou regály a žebříky, sortiment ovšem neustále rozšiřujeme. Do našeho portfolia spadá například Bazaroveregaly.cz
Hledáme právě Tebe, pokud:
- Orientuješ se v e-shopové platformě Shoptet
- Máš základní povědomí o html kódu (vědět, kde ho v Shoptetu najít a upravit)
- Logické smýšlení - pokud jsi někdy pracoval v Shoptetu, tak znáš jeho omezení. A s těmito omezeními potřebujeme umět pracovat, abychom z e-shopu vymáčkli maximum!
- Povědomí/základní orientace v účetním systému Pohoda (min. přidávání nových produktů)
- Pokročilá práce s Excelem. Např. se stává, že potřebujeme pár produktů přecenit. Ty musíš tyto produkty v exportu najít a přecenit na základě zadání (určitá částka, % marže...)
- Na starost bys měl i zakládání přístupů do firemních systémů pro nově nastupující zaměstnance
- Jsme firma jako každá jiná a i nám se občas stane, že přestane fungovat např. tiskárna. V tomto případě bychom se obrátili na tebe
Nabízíme:
- HPP
- Plně placené zaučení v sídle firmy
- kancelář s možností parkování
- 25 dnů dovolené
- Multisport karta
- občerstvení na pracovišti, firemní kuchař
- pracovní notebook, mobilní telefon
Účetní
Jsme prodejci regálů a regálových systémů. Provozujeme přes 10 e-shopů ve 4 zemích EU a plánujeme otevírat další.
Zároveň provozujeme Kavárnu a Fresh bar, kde by účtování bylo částečně také na tobě.
Co bude hlavní náplní tvojí práce?
- Kompletní vedení účetní agendy
- Zpracování DPH
- Měsíční závěrky
- Roční uzávěrka účetnictví, inventarizace
- Daňové přiznání DzP PO
- Práce s účetním programem Pohoda
- Spolupráce s externí účetní firmou
- Pokud ovládáš i mzdové účetnictví je to výhoda, ale ne nutnost
Co ti nabízíme my?
- Fajn kolektiv, který táhne za jeden provaz
- K ruce budeš mít naši pomocnou účetní, takže na to nebudeš sama
- Kancelář v moderním OC Futurum
- Plat dle zkušeností
- 5 týdnů dovolené je u nás samozřejmost
- Dotované jídlo/pití ve firemní kavárně a Fresh bistru
- Pro tvoje volnočasové aktivity ti dáme MutliSport kartu, MultiSport karta i pro rodinné příslušníky
- Iphone a Apple MacBook i k osobnímu využití
- Neomezený mobilní paušál
- Nové moderní Fitcentrum zdarma ihned vedle kanceláře
Místo pracoviště: Brno, Vídeňská 132/100
Kontakt: lucie.hochmannova@fistar.cz
Skladník/řidič
Jsme prodejci regálů a regálových systémů. Provozujeme přes 10 e-shopů ve 4 zemích EU a plánujeme otevírat další.
V moderním obchodním centru Futurum máme sklad, do kterého hledáme nového kolegu na pozici skladník/řidič.
Co bude náplní tvé práce?
- Rozvoz do Maďarska s Slovenska, kam budeš zavážet palety balíkovým přepravcům (20 tun sólem bez přívěsu) - cesty nebudou denně, budeš se střídat s dalším řidičem
- Ve dny, kdy nebudeš jezdit, budeš připravovat objednávky k expedici
- Spolupráce na inventurách
- Údržba skladu
Co pro práci u nás potřebuješ?
- Vlastníš řidičský průkaz typ C
- Baví tě řídit auto, jsi aktivní řidič
- Trestní bezúhonnost
- Dobrý zdravotní stav
- Pečlivost, samostatnost, spolehlivost
- Nevadí ti 8,5hodinové směny v časovém rozmezí 8:00h - 20:00h
Co ti nabízíme my?
- Fajn kolektiv, který táhne za jeden provaz
- Stabilní zaměstnání
- Pečlivé zaškolení
- 4 týdny dovolené + 5 Sick days
- Dotované jídlo/pití v kavárně a freshbaru
- Pro tvoje volno časové aktivity ti dáme MultiSport kartu, kterou můžeš využít nař. v moderním Fitcentru v docházkové blízkosti kanceláře
- Iphone s neomezeným mobilním paušálem
- 30 000 Kč čistá mzda
- Firemní akce, teambulding
- místo výkonu práce v Brně s dobrou dostupností MHD a parkovištěm pro zaměstnance ihned vedle skladu
- nástup dle dohody, nejlépe ihned :-)
Referent zákaznické linky – Polština
Jsme prodejci regálů a regálových systémů. Provozujeme přes 10 e-shopů ve 4 zemích EU a plánujeme otevírat další.
Do našeho kontaktního centra přijmeme nové kolegy, které baví komunikace se zákazníky po telefonu, emailu a jsou rádi, když jim pomohou zařídit co potřebují. Kontaktní centrum obsluhuje jak zákaznickou linku, kterou zákaznici naleznou na našich webových stránkách, tak i e-mailovou schránku.
Máme pouze informační linku, na kterou nám volají naši zákazníci. S aktivním prodejem se u nás nesetkáš. Budeš poskytovat informace o zboží, zpracovávat objednávky, provádět administrativní úkony spojené s kontaktem se zákazníkem.
S našimi zákazníky komunikujeme v češtině, slovenštině, maďarštině, rumunštině, polštině.
Co bude náplní tvé práce?
· Bezprostřední podpora našich zákazníku prostřednictvím telefonátů a e-mailů
· Poskytování produktového poradenství
· Administrativa spojená s uskutečněným kontaktem s našimi zákazníky
· Práce s interním systémem a zodpovědnost za správnost vložených dat
Jakého kolegu/kolegyni s nadšením uvítáme?
· Máš výborné komunikační schopnosti, příjemný hlasový projev
· Dokážeš rychle reagovat
· Umíš zvládat stresové situace, jsi trpělivý/á
· Ovládáš práci s počítačem
· Perfektní znalost písemné i mluvené polštiny
· Domluvíš se alespoň ještě jedním jazykem: CZ(SK),HU, RO, BG, DE, AJ
· Výhodou je, pokud ses někdy setkal(a) s programem Pohoda, Daktela (pokud ne, nevadí)
Co ti nabízíme my?
· Fajn kolektiv, který táhne za jeden provaz
· Stabilní zaměstnání
· Kancelář v moderním OC Futurum
· Pečlivé zaškolení, kde tě naučíme vše potřebné. Od práce s interním systémem, až po veškerý náš sortiment.
· Fix 30 000 Kč – 40 000Kč (dle zkušeností, výkonu a plnění cílů) + odměny
· 20 dnů dovolené + 5 Sick days
· Dotované jídlo/pití ve firemní kavárně
· Pro tvoje volnočasové aktivity ti dáme MutliSport kartu i pro tvoje rodinné příslušníky, moderní Fitcentrum u kanceláře
·Místo výkonu práce v Brně s dobrou dostupností a parkovištěm vedle kanceláře
· HPP, DPP, DPČ
Místo výkonu práce: Brno, Vídeňská 132/100
Kontakt: lucie.hochmannova@fistar.cz
Referent zákaznické linky Rumunština
Jsme prodejci regálů a regálových systémů. Provozujeme přes 10 e-shopů ve 4 zemích EU a plánujeme otevírat další.
Do našeho kontaktního centra přijmeme nové kolegy, které baví komunikace se zákazníky po telefonu, emailu a jsou rádi, když jim pomohou zařídit co potřebují. Kontaktní centrum obsluhuje jak zákaznickou linku, kterou zákaznici naleznou na našich webových stránkách, tak i e-mailovou schránku.
Máme pouze informační linku, na kterou nám volají naši zákazníci. S aktivním prodejem se u nás nesetkáš. Budeš poskytovat informace o zboží, zpracovávat objednávky, provádět administrativní úkony spojené s kontaktem se zákazníkem.
S našimi zákazníky komunikujeme v češtině, slovenštině, maďarštině, rumunštině.
Co bude náplní tvé práce?
· Bezprostřední podpora našich zákazníku prostřednictvím telefonátů a e-mailů
· Poskytování produktového poradenství
· Administrativa spojená s uskutečněným kontaktem s našimi zákazníky
· Práce s interním systémem a zodpovědnost za správnost vložených dat
Jakého kolegu/kolegyni s nadšením uvítáme?
· Máš výborné komunikační schopnosti, příjemný hlasový projev
· Dokážeš rychle reagovat
· Umíš zvládat stresové situace, jsi trpělivý/á
· Ovládáš práci s počítačem
· Perfektní znalost písemné i mluvené rumunštiny
· Domluvíš se alespoň ještě jedním jazykem: HU, RO, PL, BG, DE, AJ
· Výhodou je, pokud ses někdy setkal(a) s programem Pohoda, Daktela (pokud ne, nevadí)
Co ti nabízíme my?
· Fajn kolektiv, který táhne za jeden provaz
· Pečlivé zaškolení, kde tě naučíme vše potřebné. Od práce s interním systémem, až po veškerý náš sortiment.
· Fix 30 000 Kč – 40 000Kč dle zkušeností, výkonu a plnění cílů + odměny
· 5 týdnů dovolené je u nás samozřejmostí
· Dotované jídlo/pití ve firemní kavárně
· Pro tvoje volnočasové aktivity ti dáme MutliSport kartu
Referent zákaznické linky – Maďarština
Jsme prodejci regálů a regálových systémů. Provozujeme přes 10 e-shopů ve 4 zemích EU a plánujeme otevírat další.
Do našeho kontaktního centra přijmeme nové kolegy, které baví komunikace se zákazníky po telefonu, emailu a jsou rádi, když jim pomohou zařídit co potřebují. Kontaktní centrum obsluhuje jak zákaznickou linku, kterou zákaznici naleznou na našich webových stránkách, tak i e-mailovou schránku.
Máme pouze informační linku, na kterou nám volají naši zákazníci. S aktivním prodejem se u nás nesetkáš. Budeš poskytovat informace o zboží, zpracovávat objednávky, provádět administrativní úkony spojené s kontaktem se zákazníkem.
S našimi zákazníky komunikujeme v češtině, slovenštině, maďarštině, rumunštině.
Co bude náplní tvé práce?
· Bezprostřední podpora našich zákazníku prostřednictvím telefonátů a e-mailů
· Poskytování produktového poradenství
· Administrativa spojená s uskutečněným kontaktem s našimi zákazníky
· Práce s interním systémem a zodpovědnost za správnost vložených dat
Jakého kolegu/kolegyni s nadšením uvítáme?
· Máš výborné komunikační schopnosti, příjemný hlasový projev
· Dokážeš rychle reagovat
· Umíš zvládat stresové situace, jsi trpělivý/á
· Ovládáš práci s počítačem
· Perfektní znalost písemné i mluvené maďarštiny
· Domluvíš se alespoň ještě jedním zahraničním jazykem
· Výhodou je, pokud ses někdy setkal(a) s programem Pohoda, Daktela (pokud ne, nevadí)
Co ti nabízíme my?
· Fajn kolektiv, který táhne za jeden provaz
· Pečlivé zaškolení, kde tě naučíme vše potřebné. Od práce s interním systémem, až po veškerý náš sortiment.
· Fix 30 000 Kč – 40 000Kč dle zkušeností, výkonu a plnění cílů + odměny
· 5 týdnů dovolené je u nás samozřejmostí
· Dotované jídlo/pití ve firemní kavárně
· Pro tvoje volnočasové aktivity ti dáme MutliSport kartu
Místo výkonu práce: Brno, Vídeňská 132/100
Kontakt: lucie.hochmannova@fistar.cz
Jsme největší online prodejci regálů ve Střední Evropě Pár slov o nás? Jsme rychle rostoucí i...
Jsme největší online prodejci regálů ve Střední Evropě Pár slov o nás? Jsme rychle rostoucí i...