REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Nemělo by se to stávat, ale jsme jen lidi. A je možné, že jsme vám omylem poslali něco špatně, v krabici něco chybělo anebo vám přišel poškozený regál. Co teď s tím?

1. Pro začátek vždy doporučujeme zkontrolovat zásilku už při převzetí zboží. Aby bylo zřejmé, že zásilku nepoškodil kurýr. Pokud se tak stalo, doporučujeme sepsat reklamaci s kurýrem.

2. Pokud už je kurýr pryč a na závadu (nebo chybějící díl) jste přišli později, kontaktujte nás zde a obratem to s vámi vyřešíme (například zašleme chybějící kus atd.).

Kompletní reklamační řád naleznete zde. Pokud vás zajímá cokoli dalšího, kontaktujte nás tady.

 

 

Nejnovější články

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení