Vážení zákazníci, z důvodu inventury bude naše prodejna na Vídeňské 121, Brno v pátek 1. 10. otevřena pouze 8:00-14:00. Na expedici objednávek tato událost nebude mít vliv.

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Nemělo by se to stávat, ale jsme jen lidi. A je možné, že jsme vám omylem poslali něco špatně, v krabici něco chybělo anebo vám přišel poškozený regál. Co teď s tím?

1. Pro začátek vždy doporučujeme zkontrolovat zásilku už při převzetí zboží. Aby bylo zřejmé, že zásilku nepoškodil kurýr. Pokud se tak stalo, doporučujeme sepsat reklamaci s kurýrem.

2. Pokud už je kurýr pryč a na závadu (nebo chybějící díl) jste přišli později, kontaktujte nás zde a obratem to s vámi vyřešíme (například zašleme chybějící kus atd.).

Kompletní reklamační řád naleznete zde. Pokud vás zajímá cokoli dalšího, kontaktujte nás tady.

 

 

Nejnovější články