Při objednávce nad 7500 Kč je doprava ZDARMA! Nezapomeňte!

Reklamace

Nemělo by se to stávat, ale jsme jen lidi. A je možné, že jsme vám omylem poslali něco špatně, v krabici něco chybělo anebo vám přišel poškozený regál. Co teď s tím?

1. Pro začátek vždy doporučujeme zkontrolovat zásilku už při převzetí zboží. Aby bylo zřejmé, že zásilku nepoškodil kurýr. Pokud se tak stalo, doporučujeme sepsat reklamaci s kurýrem.

2. Pokud už je kurýr pryč a na závadu (nebo chybějící díl) jste přišli později, zavolejte nám na +420 792 242 919 a obratem to s vámi vyřešíme (například zašleme chybějící kus atd.)

Pokud vás vás zajímá náš reklamační řád, podívejte se do našich obchodních podmínek. Pokud vás zajímá cokoli dalšího, napište nám na info@bazaroveregaly.cz.

 

 

Nejnovější články