Dne 28.9. z důvodu státního svátku máme zavřeno

REKLAMACE

Nemělo by se to stávat, ale jsme jen lidi. A je možné, že jsme vám omylem poslali něco špatně, v krabici něco chybělo anebo vám přišel poškozený regál. Co teď s tím?

1. Pro začátek vždy doporučujeme zkontrolovat zásilku už při převzetí zboží. Aby bylo zřejmé, že zásilku nepoškodil kurýr. Pokud se tak stalo, doporučujeme sepsat reklamaci s kurýrem.

2. Pokud už je kurýr pryč a na závadu (nebo chybějící díl) jste přišli později, kontaktujte nás zde a obratem to s vámi vyřešíme (například zašleme chybějící kus atd.)

Pokud vás zajímá náš reklamační řád, podívejte se do našich obchodních podmínek. Pokud vás zajímá cokoli dalšího, kontaktujte nás tady.

 

 

Nejnovější články